Merhabaa kızlar doğumum başladı öncelikle kolay olması için duanızı bekliyorum 38+5 günlük 3 cm açılmam azar azar da su gelişi var doktorum bu akşam yatış yapıp doğumu ilerleteceğini ya bu gece yada yarına doğar dedi sorum özellikle karın çevresi 1 hafta 10 gün önden giden anneler için normal doğumda oluşabilecek risklerden bahsetti doktorum bu zamana kadar da normal için ilerledik böyle karın çevresi ilerden gidip de normal doğum yapan anneler çok zorlandınız mı bebek de özellikle köprücük kemiğinde kırılma vs oldu mu yırtık kesik olma ihtimali de yüksekmiş bu süreçten geçen anneler bilgi verebilirse çok mutlu olurum şimdiden teşekkürler