Senemm5834 Kızlar 32+3 oldum son 1 haftadır bas ağrım enseme kadar vuruyor ve tansiyon 9/6 ya kadar düşüyor yukarıya da çıkmıyor kolay kolay doktorum normal dedi ama önerebileceginiz bişey varmı yada bu durumu yaşayan