Rookieee bende önümüzdeki hafta olacağım, doktorum nstde sancı çıkmadığı için 38i geçmemi bekledi ama artık muayene edecek sanırım. Benimde endişelerim var çok kez duydum doğumu tetikliyor diye, bi gelişme olursa haberdar edin bizi de, sağlıkla kavuşun inşallah 🥹