edabolukbasi3- Slhls valla ben orda kasımda girdim denize gayet iyiydi o zaman bile şu anda da soğuk değildir diye düşünüyorum
Alya05 Slhls kaynım orda geçen hafta diyordu gündüz güzeldir denize girenler var ama akşam baya soğuk diyordu. Ama kemerde kalıyor Antalya merkez değil
Accountant Kemere gitmeyi düşünüyordum haziran erken diye doğum sonrasına erteledim yerimi alayım ben de 😂