Leylak34 o kadar haklısınız ki 2 liyi kaçırdıgım için 3 lüyü yaptırdım sonuçlarım yüksek çıktı karından sıvı alalım filan dediler kabul etmedim detaylı ultrason da bi sorun yok gibi şuanda herhangi bir sıkıntı görünmüyor ama inşallah saglıkla sag salim kucagımıza alırız💖