Edizhr canım ben de 7+6 yım bebeği de kalp atışlarını da duydum gördüm çok şükür geçen günlere kadar mide bulantısı kusma yaşıyorum Prilam kullandım geçti şimdi prilamı bıraktım mide bulantım falan da kalmadı sadece bel ağrım var özellikle yorulunca ağrıyor arada da kasıkta sancı oluyor regl sancısına benzer geçen Salı da bebeğin kalp atışı falan normaldi ama bugün içimi korku sardı bel ve göğüs ağrısından başka belirtim olmayınca bu durum normal mi