Gzmoae Hatice hanımı da duydum yan yanalar zaten Nuray hanımla 😊 kişiden kişiye göre de değişiyor doktor tercihleri ben hep diyorum kendimizi hangi doktorla rahat güvende hissediyosak bizim için iyi olan odur. Allah sağ Salim vaktinde kucağımıza almayı nasip etsin de önemli olan o 🙏🏻 2018de Temmuz ayında arkadaşım Doğum yaptı sezeryan 4000 TL’di. Biz Kasım ayı gibi görüştük 5000 de sabitledik 2019 fiyatımızda aynı dediler ama bilmiyorum birde her doktor sezeryan için ekstra bıçak parası koymuş. Nuray hanım için bu fiyatı verdiler. 2000 tl ekstra koyan doktorumuzda var o şekilde 7000 tl yi bulabiliyor dendi bize