fat1374 Kızlar sabah ilk ıdrarla yaptım yarım saat kırk dk sonra pembeleşti kuruma çizgisi olunca nasıl oluyor sizce testin pozitif mı bakabilir mısınız?
Aerithma fat1374 ilk beş on dakikadan sonra oluyorsa kuruma çizgisidir. Eğer ilk yaptığınız anda olduysa gebelik var gibi görünüyor.
fat1374 Aerithma yani yarım saat sonra belirginleşti ama kuruma çizgisini daha önce görmüştüm sanki böyle değildi yinede bilemiyorum tabi
Nurronn Benimde ilk yaptıgım böyleydi 2 gün sonra bidaha yaptım daha da koyuydu çizgi 1 hafta sonra doktora gittigimde kese daha yeni oluşmaya başlamış demişti doktor
fat1374 Hatice_ozbay negatif çıktı ağlayarak eve dönüyorum çok yoruldum gebesin dıcek diye Doktor’un ağzının içine bakıyorum her defasında hamile değilsin diye gönderiyorlar istemiyrm artık bşy çocuk fln istemiyrm kurşun yesem bu kdr canım acımazdı