Selim_Alparslan canim dün birine daha yazdim bunu sana da aynisini yaziyorum,
34/4 uz bugun kontrol die gittim sanci cikti,bi guzel ciger gelistiricimi oldum hic beklemiyorken, 4 defa nst ye girdim son 2 sinde sanci yoktu neyseki, agrilarinizi dikkate alin, ben uzerinde durmadim rutinde yakalandimm