Parinas Rabbim razı olsun canım, 24. Haftamda su sızıntısı şüphesiyle acile gittim, yaklaşık 1 hafta 10 gündür suyum sızıyormuş ve koryoamniyonit denen bir enfeksiyon oluşmuş, rahmimi plesentamı hatta kızımı bile kaplamış. Enfeksiyon doğumu başlatmış o gün akşam sezaryenle kızımı doğurdum teşhis de doğumda kondu zaten. Testlerde çıkmıyordu. Kızım doğduğunda yaşıyordu ancak enfeksiyon ve haftası sebebiyle umut vermemişlerdi(24 hafta 600 gr). Sonra anne sütü verdiler 5. Gün kestiler sindiremediği için. 7. Gün nec ameliyatı oldu. Bunun parlaklıkla ilgisi yok ama ileri derece prematürelerde genelde bu sindirim probleminden ötürü bu ameliyat oluyormus. Ameliyat sonrası 72 saat kritik demişlerdi. Yaklaşık 17 saat sonra vefat etti prensesim 😔