aysnr0_ Gugussss benim de bat 17 test yaptım bugün ilk idrarla yapmadım ama erken gebelik testi negatif
aysnr0_ Hiç bir belirtim yok ağrım filan da yok sadece ayaklarım çok üşüyor bide gögüsümde dolgunluk var ama test negatif