Seymanur_ts influenza olmuştum ben 4 aylık gebeydim. Kalp kapakçıklarımda romatizmal tutulma olduğu için dr hemen agumentin yazdı. Boğazımdaki enfeksiyon kalbime vurmasın diye. Final sınavlarım için de şehir dışındaydım yanımda kimse yoktu. 4 gün baygın gibi yattım. Aşırı ateşlendim. Ama terleye terleye attım hastalığı. 2 ay da öksürük çektim. Doktorum influenza ve ateşten dolayı sıkıntı yaşamayacağımı söylemişti. Bu arada da evime döner dönmez enfeksiyon riski için beyaz dut kaynatıp içtim günde bir defa kahve yanı bardağı ile.