Kızlar 10. Haftaya yeni giriyorum ve pantolon giydiğimde hadi fermuarın zor kapanmasını anlarım ama bacaklarımda inanılmaz şekilde pantolon dikiş izleri çıkıyor.
Bugün fotograf çekip baktım basenlerimde üst bacağımda öyle bir şişme ve selülitlenme var ki şok oldum bu ne hız 😢😢 siz de aynı durumu yaşadınız mı?? Yani spor yapsam tuzu şekeri azaltsam geçer mi zaten basene genetik bi yatkınlığım var zamanında da zor incelmiştim yine de vücudumda hep basen fazla kalıyordu. Ne yapmalıyım şimdiden böyleyse ohoo düşünemedim 😢