Thirtyynovember Bir kaç kişiden duydum. Bebeğe normal ismi disinda sadece anne babanın bildiği bı isim daha koyulması lazım dediler. Başka kimse bilmeyecek ilerde kötü bir durum olduğunda büyü tarzında o kişiye islemezmis. Doğru mu bu? Koyulması gerekir mi sizce?
Nurellaaaaaaa1212 Thirtyynovember doğru mu değil mi bilmiyorum ama biz yaptık. Kimlikte olmayan sadece ikimizin bildiği 3. Bir ismi var kızımın
Busranur_mnts Thirtyynovember öyle bişey duydum ama bunun iyi yanı olduğu gibi kötü yanı da var dua vs edileceği zaman isim üzerine dua ettiğimiz için tam isabetli olmayabilir kötü şeyleri engelleyelim diye iyi şeyleri de engellemiş oluyoruz ayetel kürs, felak nas okunsa düzenli olarak allahın izniyle birşey olmaz
dedimolabilirrr Thirtyynovember saçma buluyorum canın Allah korusun büyü yapılsa Ayşe denildiğinde isabetini bulamayacak mı küçücük bebeklere Cevşen takılması korkmasın diye çengelli iğne takılması gibi bir olay bu da. Dinimizde yeri yok en güzel felak nas ayetel kürsi gün içinde ev yeteri kadar havalanır bakara suresi açabilirsin namaz abdest olan evde büyü zaten tesirli olan birşey olmaz. Bir çok gerçek ilahiyatçıya veya alo fetva hattını bunları danışabilirsiniz
busebasaran06 Thirtyynovember Evet büyü vs. yapılırsa tesir etmez Allah’ın izniyle. Bende 3 isim koyacağım :)
Thirtyynovember Nurellaaaaaaa1212 etrafiniza söylediniz mi peki bir ismi daha var diye yoksa hiç söylemeden sadece kulağına mi okundu
Nazli_3009 Thirtyynovember sadece kulağına okunacak ve kimse bilmeyecek siz ve eşiniz tek bilin bizde öyle yapacağız
Nurellaaaaaaa1212 Thirtyynovember yok eşim okumuştu ismini zaten üçüncü ismi de ekledik. Üçüncü ismini annem biliyor bir tek
Nurellaaaaaaa1212 Busranur_mnts yok kuzum biz hocaya sorduk tek isimle de dua gönderilebilir anne adı baba adı ile dedi. Hoca da mantıklı bulup önerdiğini söyledi zarar gelmez dedik. Etrafımızda malesef yaşadık büyü muska işlerini o yüzden önlem olsun dedik
Nurellaaaaaaa1212 Thirtyynovember sadece vefat durumlarında herkesin bilmesi gerekiyor dediler helallik için
edabolukbasi3- Thirtyynovember ben onu sordum hocaya öyle olsaydı peygamber efendimize de büyü yapılmazdı dedi
edabolukbasi3- Thirtyynovember bu yüzden yapmadık biz bi yerde haklı olabilir yani kötülük yapmak isteyen her şekilde yapar sadece büyüylede olmuyor bu işler Allah kötülerden uzak tutsun
gunaynur22 Thirtyynovember Bunu bizde yapacağız. Sadece ismini okuyan kişi ben ve eşim bilecek. Bu duruma inanıyorum ben şahsen
Sedanyn Benimde çevremde koyanlar oldu ama büyü sadece isme yapılmıyor kıyafetiyle fotoğrafıyla vs de yapılıyor yapmak isteyen her türlü yapar yani rabbim herkesi korusun