haticekaratas Merhaba anneler 3 kimyasal bir boş gebelik yaşadım benimle aynı durumda olan varmı nasıl bir yol izlediniz az önce doktordan çıktım bir daha hamile kalırsan gel dedi herhangi bişey söylemedi