Anne1924 Sezeryan oldum dün çok ağrılarm var kızlar bolda yürüuyorım ama ne zamn geçicek bu ya önerinz varmı tek tek dönemezsem kusuruma bakyn ağrım çok
aylinpalaa Anne1924 1 hafta içinde baya toparlamış olursunuz merak etmeyin doktorunuzu dinleyin bol su bol yürüyüş yapın evin içerisinde de
Yenibirannee Anne1924 çok normal canım bol yürüyüş ve sonrasında uzan dinlen 🎀 1 hafta sonra cok daha iyi olursun
aylinpalaa Anne1924 daha çok normal ameliyatısınız, illa ki ağrı olacaktır ama gerçekten çaresi hem bolca dinlenmek hem de yürümek