AyEr teşekkür ederim bende aynılarını kullanıyorum canım da. Mide yanması icin bi ilaç kullanmam lazim çünkü katlanilcak gibi değil cidden 😬 Mide bulantısını 14.ayima kadar dibine kadar yaşamıştım resmen kilo vermiştim. Şimdi mide yanması olmaya başladı ve bunuda dibine kadar baya şiddetli şekilde yasicam sanırım 😒😕
Pazartesi kontrol um var ama sabredilcek gibi değil 😒