Bizde 21+3 olduk☺️🧿 ben oda olarak dolap koyucam büyük yatak filan almıcam oyun odası yapıcam. Zaten 1 yıl oda ayıramam, şimdilik ahşap anne yanı beşiklerinden alıcam.
Ama erken zamanda oda düzenlemek mantıklı geliyor sonra ağırlaşınca iş yapmak zorlaşacak. 32 ye kadar tamamlayıp sonrada hastane çantası hazırlasak gerisi du gibi akıp gider🙏☺️