Merhaba adete 4 gün kala beta 17 ile hamile olduğumu öğrendim iki gün sonra iki katına çıkmıştı ancak sonraki verdiğim kanlarda beta artışı oluyordu ancak artış çok az beklenenin çok altında. Doktora gittiğimde ultrasonla baktığında rahim duvarı kalınlığının iyi olduğunu böyle durumda olup doğum yapan gebem de var kimyasal geçiren de var dedi benim umudum yok aslında ama insan küçücük bi umuda tutunmak istiyor böyle bi durum yaşayan var mı