Anneolmakneguzel reyhan03K ay hadi inşallah çok istiyorum 🥰 nub teorisi diye bir şey varmış hiç anlamam ama onunla anlaşılıyor değil mi
Fatozs42 Anneolmakneguzel ay hadi hayirlisi insAllah diger aya bakalim deyince insan tereddütlü oluyor
Fatozs42 Anneolmakneguzel canim bende iki kere sordum yapay zekaya birinde erkek dedi birinde kiz bence pek guvenilir degil o
Anneolmakneguzel Anneolmakneguzel kızlar ikinci attığım ultrason görüntüsüne de bakar mısınız lütfenn