Pinar58eslem kahve siyahımsı pembe şeklinde ki kanamalar önemsenmiyor.bende 12-13 haftalarda kanamam oldu adetin bittiği gün bir kanama olur ya kahvemsi 3 doktora gittim 3 de bu eski kan içeride kalmış bir kan dediler.bebekle alakası yok rahim ile alakası yok dediler.eski kan diyorlarmış.ama kırmızı oldumu kork o yeni taze bir kanama bebek ve rahim ile alakalı demişlerdi.sen yine de vakit kaybeden git inşallah problem yoktur.