Srfblt Hanımlar Merhaba, serklaj ameliyatından sonra(2hafta oldu) idrara çıkıyorum ben ama eskisi gibi değil sanki kendimi böyle tutarak yapıyormuşum gibi az az geliyor, bu tarz bir şey yaşayan var mı acaba içinizde?
myangelson Srfblt benim öyle başıma gelmedi hiç 3 kez serklaj oldum. Kendinizi kasıyor olabilir misiniz psikolojik olarak? Ya da idrarda enfeksiyon olabilir mi bakıldı mi yakın zamanda?
Srfblt bilgemomy yoo hayır aslında sık sık gidiyorum ama az az oluyor nedense bende anlamadım ya sık gittiğim için bana öyle geliyor bilemedim
Srfblt myangelson bakıldı serklaj olmadan daha bakıldı, haftaya tekrar kontrole gidicem tekrar bakılır muhtemelen herhangibi bir şey yoktu, psikolijikte olabilir bilmiyorum bende anlam veremedim ama sık gidiyorum tuvalete belki ondanda olabilir
myangelson Srfblt o da olabilir tabi. Herhangi bir yanma, idrar renginde koyuluk, koku, idrar tam bitmemiş gibi his falan yoksa korkmayın 🌸