Aynı haftada rahim incelmesi yaşamaya başladım ben de. Serklajlıydım , zaten erken doğum riskim vardı. Sürekli yattım , her hafta kontrole gittim. Ciğer geliştirici yapıldı 4 doz. Nidicard, magnezyum kullanmaya devam ettim. 33+2 de doğum yaptım , çok şükür bebeğim iyi. Siz de iyi düşünün , ilaçlar işe yarıyor. İstirahat edin. Bebeğiniz en sağlıklı olacağı zamanda gelsin inşallah 🙏🏻