Kızlar merhaba mart 19 kürtaj olmuştum ondan sonra hep korunarak ilişki yaşadık mayıs 11 kazayla içime boşalma oldu ama mayıs 12 biraz kanama oldum sonra mayıs 13 tamamen kanama oldum ve Şuan hala aktif devam ediyor normal regl kanaması miktarında ve renginde acaba gebelik olur mu buna rağmen doğum kontrol hapı kullanıyorum çünkü 1 ay daha beklemem gerekiyor mu yanı anlamak için yoksa regl olduğum için korkmamam mu lazım ?