tahamommy bence şimdilerde çocuklara etiket yapıştırılmak için herşey yapılıyo, çocukta azıcık bir farklılık varsa bi hastalık uyduruyolar, çoçuk ömür boyu o hastalıkla anılıyo, dehb tedavisini söylermisiniz bana, ilaç mı kullanacak hanımefendi napacak? Bi hastalık ismi olmadan kendiside bişeyler yapabilir, spora takım sporlarına yazdırabilir enerjisini atacağı şeylere yöneltebilir illaki hastalık adı konmasına gerek yok