Kızlar daha önce de yazmıştım tekrar en başından anlatıyorum öyle yapmam gerekiyor biraz uzun olacak
Şu an 7+5 hamileyim. 9 Nisan’da gebelik olduğunu bilmeden ben kan vermeye gittim tahlil vereyim ne var ne yok dikkat edeyim diye. Benim tiroidim de o zaman düşük çıktı doktor bu şekilde biraz zor gebe kalman hipertiroidi ilacı başlatıyorum dedi tamam dedim beta da baktı ama bir şey çıkmadı o zaman neyse thyromazol kullandım 10 gün gibi bir süre sonra ben adet olucam diye bekliyorum olmadı çok az bir iki damla kahverengi leke geldi oldum sandım devam etmeyince test yaptım anında çift çizgi oldu ben tabi öyle olunca tiroid ilacını kullanıcam mı nasıl olacak kafam karıştı bir de arkadaşlarımızla tatildeyken öğrendik neyse orada özele gittim propycile geçirdi beni ben onu kullanmaua başladım sonra döneceğimiz gün lekelenmem başladı o gün tamamen devam etti orada tekrar özele gittim progestan iğne yapildim cuma günü döndük cumartesi medicanaya gittim kese etrafında kanama varmış progestani fitil olarak kullandım iğnesidir dupbastondur vs çok şükür atlattım onu o zaman doktorum tsh baktı 2.5 çıktı ben sonrasında sağlık ocağına gebelik için gidince kan verdim benim TSH 8.5 çıktı. Direkt dahiliyeye gittim hastanede 11 çıktı direkt ilacı kesti tanıdığı endokrin doktorunu aradı beni ona gönderdi ertesi gün gittim ilacı tamamen bıraktırdı kan aldı 10 çıktı TSH ultrasonum temiz çıktı ve ilk başta gebeliğe bağlı olarak düştüğünü farkedilmeden ilaca başlatıldığı için bu şekilde yükseldiğini altta yatan tiroid hastalığı olmadığını söyledi kendi kendine düşeceğini söyledi doktoruma yazdım şaşırdım ilaç baslamamasina normalde başlaması gerekirdi dedi . Endokrin de 10 gün sonra tekrar kan verip sonuç için çağırdı. TSH ın Bebeğime zarar vermesinden korkuyorum başına böyle bir şey gelen ve ilaçsız düşen var mı? Burada okudum biraz ama asla ilaçsız düşmezmiş gibi konuşulmuş hep. Korkmaya başladım biraz lütfen içimi rahatlatın 🥺