ozgeserin sizin 31 de 1700 ve 2000 miş benim 33te 2000 di sizinkilerin kilosu 33 e geldiğinde daha fazla olabilir yani maşallah,benim bebeklerin arasında Max 150 Gr fark vardı kontrellerde,bende şeker yok, biri kız biri erkek ,erkek daha uzun gibi dedi, açıkçası benim doktorum öyle çok detay vermez kilo söyler bazen boy söyler bazen söylemez boyu iyi der,suları kan akışı normal der bitirir benimde ilk gebeliğim olduğundan çoğu zaman ne soracağımı bilemezdim zamanla öğrendim😊