Meryeminannesi20 Arkadaşlar son anda doktor değişen yada devletten özele dönen varmı acilden direk doğuma gitsem alıyorlarmı bilgisi yada tecrübesi olan varmı acaba?
Parinas Meryeminannesi20 benim öyle oldu ama ben tek tük de olsa özele gitmiştim doktorun numarasını falan almıştım. Devlette doğumum başladı gelsem doğuma alır mısınız demiştim kabul etmişti. 1 2 kez de olsa gidin bence önce
ddefnos Meryeminannesi20 bazı doktorlar kabul etmiyor haftanız varsa hala araştırıp gidebilirsiniz çünkü zaten yeterince kendi hastası oluyor belli haftadan sonra gelenleri almıyor
Bussbety Meryeminannesi20 merhaba ben son 3 ay kala değiştirdim . Hoca niye böyle niye söyle demedi amaç zaten doğum yapacak olan hasta niye bir şey desin ki. Sadece bu güne kadar yaptırdığım teşhisler ayrıntılı sordu evime yakın ve kendisinin ismini duyduğum ve güvendiğim için geldiğimi sordum o kadar bunu yapan çok var çünkü
evlatce-41 Keşke en başta iki tarafıda yönetseydiniz olmuyor diye biliyorum ama tam bilenler yazar yine
Meryeminannesi20 evlatce-41 doktora zor gidiyorum zaten iki tarafı yönetmek zor olurdu 2 çocugum daha var onları emanet edip gitmek okadar kolay olmadı malesef
Meryeminannesi20 Parinas tamam zaten 32 haftamdayım bir iki kere gitsem en azından kaydım olur diye düşünüyorum bende
Parinas Meryeminannesi20 yeterli olacaktır bence. En kötü baktınız yanaşmıyorlar, yeni taşındık vs gibi beyaz bi yalan söylersiniz 🤭
Meryeminannesi20 Parinas Allah affetsin bişeyler uydurcam artık 🤣 buda bi taktik teşekkür ederim fikir için 😌
Meryeminannesi20 ddefnos yoğun bi doktor tercih etmem sanırım yani bi kere bile gitmiş olsam tam açıklıkla gitsem acilden beni dönderirip riske atarlarmı ki?
ddefnos Meryeminannesi20 bi kere gitmiş olsanız tabiki alır hastane sonuçta acilden girince geri dondurceklerini sanmiyorum
Meryeminannesi20 Bussbety tabiki bütün testleri soruyorlar hangileri yapıldı vs diye oda çok normal gayet
Bussbety Benim ilk doktorum evime 30 dk eşim ne olur ne olmaz diye dibimizdekine geçelim dedi ki iyiki demiş
Mizginnnmehmet Meryeminannesi20 kontrollerimi devlette yapıp doğuma iki ay kala özele gidip sezeryan oldum