Mervenur055 Ftmnr_35 evet sezeryan canım bu ayın 28 de gidecegim o zaman tam olarak gün verecek inşallah hayırlısı ile kucagımıza alırız inşallah hepimizde çok heycanlıyım gerçekten kızımı bırakım gitmek beni baya etkileyecek gibi görünüyor
Ftmnr_35 Mervenur055 bende aynı duygular içerisindeyim oğlumu bırakıp gitmek çok zor olacak. Çok az kaldı sağlıkla alalım kucaklarımıza ve sağlıkla kavuşalım evlatlarımıza, ailelerimize🙏