Meral_63 ben eşimin evli olarak ilk doğum gününde çok güzel bir pasta yaptırmıştım hamileydim o sıra birde. Masa hazırladm fotoğraflarımızı çıkarttırıp masaya serpiştirdim mumlar güller balonlarla beraber. Birde eşim fb li minik bir ayakkabı aldım fbli oğlumuz için aslında. Gümüş güzel bir yüzük alıp içine yine oğluumuzn ismini yazdırmıştım çok beyenmişti. Kızz neler yapmışımm🤣 şimdi bi pasta yapıyorum evde o kadar 6 yıllık evliyim ahzhsjs