Anne1924 eve geldik 1 hafta sonra sarılığı 14 olmuştu çok yüksek değildi ama doktorum bı gece kalsın dedi o gün boyunca 1satte bir emzirdim gecede onlar mama verdi ama şuan şehir hastanelerinden anne bebek aynı odada kalıyor makineyide odaya koymuşlardı hemşireler saatti geldimi sesleniyor çıkartıp emziriyorsunuz