2mrs_1mr Gecmis olsun, gecen hafta jinekoloğum bana "ödem olmaması icin karbonhidratı bırakmamı "söyledi , ekmeği ve hamur işıni tamamen kesin , ben çok rahatladım , sabah jahvaltida mutlaka 2 yumurta yiyin , tok tutuyor .Yemeklerden ve kahvaltıdan önce bir bardak suya 1 yemek kaşığı elma sirkesi koyun ,şekerinizin yükselmesini azaltır ve yavaşlatır , birde endokrinoloji uzmanına çıksanız fena olmaz