sadbut evet ben t rahimliyim hsgde çıktı. doktorlar histereskopiyi önermiyorlar ama yine de okuduklarımdan korkuyorum. vajinal ultrasonda yerin yeterli dedi bi doktor ama vajinal ultrasonla anlaşılır mı bu? rahim kalınlığı önemli dedi aret kamar da. 5 haftalıkken düşük yaptım ben. kesem sağ tüpün çıkışında kaldı doktor dış gebelik değil kesinlikle dedi. sonrasında düşük yaptım. kromozomal hatadır dedi doktor ama korkuyorum tabi çocuğumun olmamasından