Önceki hamile kaldığımda da sanki işiyormuşum gibi bir hisle tuvalete koşuyordum iç çamaşırım ıslanmış oluyordu sonra hamile olduğumu öğrendim baya devam etti bu . O bebeğimi kaybettim sonra durdu akıntı . Şimdi tekrardan hamileyim ve yine aynı şey su gibi akıntı . Bende normalde asla olmuyor hiç görmedim yani ama hamile kalınca oluyor