Yeniiannee ben orda dogum yaptim 43 gun once 👍 doktorum irem yengel💕 kendisine hamileligim boyunca gittim hicbir olumsuzluk yasamadim 💞 dogum sirasinda da problem yasamadim zaten ozel odan oluyor sancini orda cekiyosun istedigin yakinin yaninda duruyor odalarda dus var ve temiz ebeler gayet ilgiliydi dogumhanede iyi hasta bakici abla on numaraydi ben sadece bebek hemsirelerine uyuz oldum cok suratsiz azarvari tavirliydilar ama onlarida 2 3 sefer anca gordum🤗 tavsiye ederim epidural normal dogum yaptim 1800 lira verdik esim egm personeli oldugu icin indirimli fiyati bu 👍 kolay saglikli dogum dilerim 🤲