Neu Bat 15-16 dün olmadım bugün bekliyorum. Test yaptım Awox. Sanki çizgi var gibi. Önce de yaptım ama çıkmamıştı. Geç döllenme olabilir mi yumurtlama birliktelik mayısın başındaydı.