Chan herkeste var sanırım o evham 😊 bende korkardım çok şükür 38.haftayı gördük benimkide 28 de bas aşağı döndü ama hareketlerde hiç azalma olmadı hatta şimdi bile tabi eskisi kadar değil ama hareket ettimi biraz fazla ediyor şaşırıyorum ☺ kasılma zamanı da benim göbeğim sertleşiyor taş gibi oluyor o sırada bebiş de hiç hareket etmedi şimdiye kadar