Uygulamadan hep okuyordum bu hikayeleri bana çok faydasi oldu. Oglumu nihayet doğurdum .Şimdide ben size anlatayim dedim. Hamilelik boyunca hiç sancim olmadi ya da nasıl birşey hiç bilmediğim için cok endişeliydim.39. hafta oldu hala bebekten ses seda yok. Ama bi gece sabaha kadar tuvalete sıkıştığım icin hiç yatamadim . Eşim uyanmasin diye güneşin doğuşunu bekledim ve kalktığımda bi baktim altıma yapmışım. İlk başta anlamadim ama beraberinde sancılar geldi ve hemen uygulamadaki kasılma sayarı actim. 12dk 6dk 8dk sürekli sancilaniyorum. Daha sonra eşim için yufka böreği ve kek yapıcaktim 6 gibi başlayıp sancilana sancilana onları 9 a kadar hallettim. Daha sonra hastane çantamı hazirlayip eşimi uyandırdım hastaneye gittik.3 cm acikligim olduğunu söylediler 11 gibi suni sancı ile desteklediler. Benimle beraber yan odalarda doğum kasılmaları olan ve bağıran 2 kadin vardı .ebeler kendi aralarında işte benim hastam 5cm ile geldi sabah yeni 6 cm oldu falan demeye basladi aşırı korktum . Ben bu sanciyi kaç saat çekecektim . Birde ben onlarin doğumu başlar doktorlar onlarla ilgilendiği anda benimde bebeğim gelirse ortada kalirim diye bi korktum anlatamam 😂ben o korkuyla baya güzel ikinip pilates topunu kullandim 1 saate kalmadi ebe gelip 9cm olmuşsun dedi inanamadim. Busefer ikinmalrimi kontrol etmeye başladı birakma bebeğin başını görüyorum dedi ben inanmiyorum beni motive etmek icin söylüyor saniyorum. Megerse cidden görünüyormuş bi iki ikindim doktorlar geldi masam kuruldu ilk doğumum olduğu icin gazla yirtik olmamasi adina kesi atacağını soyledi ve kesiyi atti. Ebe bunları yaparken Doktorlar başımda beni izliyor ve ben sanıyorum ki belli bir yere kadar ebe getirecek daha sonra doktor bebeği doğuracak ben bu psikolojiyle tabi surecin ne kadar hizli ilerledigini anlamadim . Daha sinra ebe ikinmayi hic durdurmamami söyledi ve benim canim gerçekten çok yandi 🥹 ama birakmadim iyiki de birakmadim bi anda bebeğin başı çıktı sonra ikinci ikinmamda govdesi çıktı .bana bi rahatlama geldi saate baktım 12 ay dedim şükür ilk ben doğurdum . Orda kasılmalardan bağıran hamileler sayesinde hizli guzel bi doğum gerçekleşti.💁♀️hamilelik süresince her gün ananas yemenin cok faydasını gördüm kanalim esnek ve yumuşakti bizi zorlamadi.39. hafta artik bebek gelsin sabırsızlaniyorum diye bi kere hint yağı içtim iki gun sonra doğum gerçekleşti. Egzersiz vs hiç birsey yapmadim aksine günde 3 öğün uyuyordum 16 saat falan. Psikolojik olarak doktorlara degil kendi ikinmalrima güvendim bu benim süreci cok dahaguzel yonetmemi sagladi ne de olsa bu bebegi ben doğuracaktım ebe doktor vs yalnızca bana yardim edecekti ve iyikinormal doğum yapmışım sezeryan olanlar yataktan kalkamazken ben dikişli olmama rağmen eski yasantima geri döndüm 2 güne fazla uzun sürmedi yani düzelmem. Umarim anlattiklarim size ışık olmuştur ❤️