Geceden beri 4 defadır ağrıyla uyanıyorum. Her sağa sola döndüğümde canımdan can gidiyor. Sırt üstü yatınca da kalçam belim çok kötü oluyor. 38 haftalık oldum bugün şimdiden uyku yüzünden psikolojim bozuldu. Hep ishal gibiydim afedersiniz. Doğum yakın diye mi bu hallerim sizce gerçekten dayanamıyorum artık ağlıyorum 😐