S221022 ay bana sorun kaç
Gündür neler çektim 37.haftamda çıktı böyle bi kaşıntı yok uyku ypk ama hemen cildiye gittim kortizonlu krem ve ilaç verdiler çok şükür iyi geldi kalıntı geçti kızarıklık duruyor ama olsun o bile yeter sırf bu yüzden P.teai sezeryan olcam 38. Haftada