Kızlar seeeeelaaaaammmm , 9 haftalık olduk 🧿😀 bilimsel olmayan ne kadar test varsa deniyorum 😀🫶🏻 en son Karbonat testini gördüm , bir kaba Karbonat döküyorsunuz, üzerine idrarinizi döküyorsunuz, kopururse ERKEK , köpürmezse KIZ , diyorlar . Ben başta saçma buldum Karbonat her türlü köpürür diye düşündüm ama o kadar çok video izledim ki köpüren de var köpürmeyen de :) hemen denedim ve sıfır kopuk , çok sasirdim , bu durumda KIZ 🤣 bilimsel filan değil tabikide işin makarası bu ama çok merak ediyorum bu testi yapıp doğru sonuç alan var mı ? Aşırı derecede eğlendim 😗🌸