_biranneadayi Neler yapıyosunuz doğurmak için? ☺️ Doktorum bana egzersizlere başla dedi. Squat yapıyorum, sıcak duş alıyorum falan ama bi yandan nedense vicdanım rahat değil daha 12 günüm var🫢 Aniden doğurursam erken mi olur diye kafamı kurcalıyor. Evde kös kös sancı bekliyorum☺️ Var mı benim gibiii heyecanlı gebeş ❤️
Kevsssim _biranneadayi erken değil bence tam zamanı. Ben yarın 40. haftaya giriyorum bizde henüz tık yok😄
rahatdur_evladim _biranneadayi bende 38 oldum bende de aynı düşünceler var biraz daha içeride kilo alsin diye düşünüyorum 😄 henüz bı egzersize başlamadım sabah doktor kontrolüm var bakalım ne diyecek
ezgisanlikose _biranneadayi 38. haftaya bugün girdik bizde bebeğimin kilo alımı geçen haftayla aynı bir haftada hiç kilo almamış. Nstde sancım çıktı, açıklığım da 1.5 cm. Doktorum Salı günü suni vererek doğumu başlayacağını söyledi son durumum bu şekilde 🥹 Doktora gidene kadar bütün bildiklerimi deneyerek açıklığımı arttırmaya çalışacağım inşallah kendi kendine artar da suniye gerek kalmadan doğumum olur hayırlısıyla 🙏🏻
_biranneadayi Kevsssim ya hala göbeğim de inmedi kanala. Birden hop diye iner doğurursam diye telaşlanıyodum ben de ☺️ Senin indi mi göbüşün?
Kevsssim _biranneadayi yok hayır bizde henüz hiçbir belirti yok alttan muayene de oldum rahimde yumuşama da yokmuş bebiş bayadır baş aşağı ama kanala inmiyor
_biranneadayi rahatdur_evladim Ya benim ilk oğlum 40 da doğdu 4360 gr 🫢 Bu da çok kilolu olur diye hem telaşlanıyorum hem geri kalırsa diye korkuyorum ne saçma sapan bi şey bu hamilelik hormonları 😂😂 İlk doğumda çıtayı yükselttik bunda zaman geçmiyo😂
_biranneadayi Kevsssim Oyy benim de 32den beri baş aşağı bi türlü kanalın yolunu bulamadı😂 Işığı görse girecek de işte çıkışı bulamıyo demek ki kerata☺️ E peki napacaksın 40 oldun, kanala inmedi, sancı yok. Nolacak?
Kevsssim _biranneadayi nasıl doğurdun kız helal olsun benim de ilk doğumum olacak 4 kiloyu geçerse nasıl doğururum diye düşünüp duruyordum 😂
_biranneadayi Kevsssim canım yanlış ölçülmüş olabilir mi? Gelişim geriliği mi görünüyor kilo geriliği mi?
Kevsssim _biranneadayi çarşamba günü randevu verdi doktor geldiğinizde konuşuruz artık doğumu dedi hiç bilemiyorum valla şu saatten sonra suniyle olur mu ki
_biranneadayi Kevsssim Valla süpriz oldu ya 3800 dediler bi doğdu 4360 😂 Tüm ebeler toplaştılar başına bunu biz mi doğurttuk diye 🫢 Demek ki çatım müsaitmiş, oldu bi kere ☺️
Kevsssim _biranneadayi yok doktor normal diyor şu an 3.300 gr ama 36. Haftada 3 kilo olmuştu 1 aydır 100 gr falan alıyor her hafta. Ben son haftalarda daha çok alınıyor diye biliyordum ama doktor iyi diyor
_biranneadayi Hayrunnisaa Evet vajinal doğum yaptım. Kesi dikişim evet oldu hatta dikişim baya uzun sürdü estetik dikiş attılar. İlk bir hafta acıdı ama aşırı değildi ya atlattım hemen onu da hamdolsun. Rahim sarkması yaşıyorum o da genetikmiş zaten her türlü olurmuş ailemde de var.
Hayrunnisaa _biranneadayi maşallah sübhanallah benim de yarın 40. Haftaya gireceğiz 4000 kg pazartesiye gelmezse suni sancı verebileceklerini söylediler.
_biranneadayi Kevsssim yaa demek ki normal zaten kilosu da iyi canım sen kafana takma hiç. Alıyor en azından iyi düşün iyi olsun. Hayırla kucağına al inşallah❤️🥰
_biranneadayi Hayrunnisaa Canım korkma suni sancıdan. Ben de suni aldım önce sonra kendi sancım artınca çıkardılar inan hiçbir fark göremedim ikisi arasında. Çatın da müsaitse her türlü doğurursun zaten onu. Hayırla kucağına al inşallah. Bol bol ıkın derin nefes al. Kuş gibi rahatlıyosun öyle yapınca❤️