guzelanne01_ ben moğli göğüs pomposı kullandım 2.çocugumda kendi vskumlayarak ssğıyor şimdi 3.ye hamileyim yine aynı pompadan aldım daha önce ilk çocugumda elle sağılan pompa almıştım hem çok yorucu hemde bir süre sonra acıtıyor temizliğide zor ve ne kadar sağdıysam yinede masrit oldum ilk çocugumda sıcak duş al suyun sltında elinle maşaj yaparak boşalt sütü çok işe yarıyor