E_ce Pazartesi kan verdim bta <2.0 çıktı 7.gün gecikmeydi ozmn yükselebilirmi acaba hala hasta olmadım 11. Gündeyim de ilk defa böyle oldu düzenli adet olurum her zaman sol kasıkta kramplarım oluyor sağda hiç olmuyor ama koku hassasiyetim var birazcık gögüs ucum hep çıkık dokununca sızlıyor Şimdiden teşekkür ederim
_biranneadayi E_ce adetin sökülemiyor da olabilir canım 7. Günde <2 çıkması yok demek. Umut vermek istemiyorum bu saydığın belirtiler hem hamilelik hem adet belirtisi. Geç döllenme de olsa bu kadar gecikmez heralde. Sen yine de bi iki gün bekle doktora görün
minigimleseruven E_ce bence hamile olsan kanda çıkardı canım adet düzensizliği olmuştur bu ay , benimde hamile kalmadan önceki ayim gecikmisti 10 gün , düzenli adet olan biriyim normalde, sonra ki ay hamile kalmistim. Kendini üzme strese de sokma 🌸
Deryakz E_ce stres yaptiysan ondan gecikmis olabilir bende tam 10 gün geciktim kan verdim hic bir sey yok 2 gun sonra regl olmustum streste geciktiriyo ama cok sukur simdi 18 haftalik gebeyim allah isteyen herkese nasip etsin
Masal777 E_ce tekrar kan ver bugün canm eğer yükselme olmadıysa gebelik yoktur normal gecikmesi yaşıyorsun olabilir
E_ce Deryakz stres yapmadım aslında merak ediyorum sadece daha önceden çok üzülürdüm ağlardım şuan o moda değilim allah bağışlasın size sağlıkla kucağınıza alın 🤲🏽🥹
E_ce Deryakz stres yapmadım aslında merak ediyorum sadece daha önceden çok üzülürdüm ağlardım şuan o moda değilim allah bağışlasın size sağlıkla kucağınıza alın 🤲🏽🥹
Hmnd E_ce Bu durumlar ilgili bir sürü konu okudum farklı sitelerde senin gibi adeti gecikip negatif çıkınca doktor adet söktürücü vermiş yine adet olmamış tekrar baktırmış bu sefer hamile çıkmış 20 gün sonra baktırıp pozitifi görenleri okudum geç döllenme olabilir belki senin de belirtilerinde çok benziyor biraz daha beklemelisin bence
E_ce Hatice_ozbay evet pazartesi günü verdim <2.0 çıktı geç dölenmede olabilir dediler 1 hafta sonra tekrar kan ver dedi
Elitelife E_ce seni üzmek istemem canım hepimiz anne olmak istiyoruz ama <2 yok demek 2den küçük anlmında < varsa yoktur diyor doktor
E_ce Elitelife ama herkesin farklı olabilirmiş 1.5 görmüş kadın geç dölenme olmuş hamileymiş mesela ben yine herşeye kendime hazırladım onda bir sıkıntım yok rabbim herkese hayırlı evlatlar versin inşallah 🤲🏽🥹
E_ce Hmnd evet oda olabilir yani bekliyorum bakim çünkü ilk defa başıma geldi herkes bişey söylüyor ama doktor da dedi 1 hafta sonra kan ver dedi hayırlısı olsun herkes için