SuEr_Tu1512 Üniversiteye gidip cinsiyeti en erken kaç haftalıkken öğrendiniz? 15+1de devletteki doktoruma gitmiştim göremedi. 15+3 oldum üniversiteden randevu aldım sabah oraya gideceğim söyler mi acaba?