Sahirenur Kızlar merhaba 17 nisanda kürtaj oldum doktor 2 ay korunmamızı önerdi ama bize korunmadık hemen hamile kalan birisi değilim hala pembe akıntı gelmesi normal mi 2 gün sonra tam 2 ay olacak adet olacakmışım gibi de bir belirti yok..
biranneninyolculugu Sahirenur 17 nisanda olduysanız henüz bir ay olacak tarihi yanlış yazmış olabilir misiniz? 40 güne kadar kanama olması normal demişti doktorum ama sonrası için doktora başvurmak gerekir diye düşünüyorum
Sahirenur Lavinyam06 hayır canım ilişkiden sonra pembe akıntı geldi ara ara kahverengi lekenlenme oluyordu çok az şekilde pembe akıntı da peçeye sildikçe çok az ve hergün değil
Sahirenur biranneninyolculugu aynen canım bir ay olacak bir gün sonra , doktora daha patoloji sonucu için bile sıra bulamadım soramıyorum
Lavinyam06 Sahirenur 2 ay olmasına rağmen hala pembe akıntı gelmesi normal değil bence kaç haftalık kürtaj oldun ? Ve 2-3 hafta rahmin kendine gelmesi için korunman gerekiyordu çünkü enfeksiyona açık oluyor rahim
Sahirenur Lavinyam06 doktor 10 gün ilişki önermedi 2 ay da korunun dedi anestezi altında oldum herşey güzel geçti temizledik dedi tamamen akıntı bitti dedik korunmayı bıraktık sonrasında gene devam etti randevu alıp gidemiyorum sıra bulamıyorum kürtaj yapan doktoruma patoloji sonucunu bile öğrenemedim daha doktordan 😞