Ksnmera canın kanallıksa dişin önce git bi muane ol, konsültasyon istiyor zaten işlem için. Benim dişim çoooook kötüydü. Diş hekimliğine devlete gittim. Orda dişime kanal yaptılar eöntgensiz içini temizlediler adrenalinsiz anestezi vurarak. İyice beni rahatlattıktan sonra geçici dolgu taktılar. Doğumdan sonra gel iyice temizleyelim röntgen çekip dediler. 16-20. Haftalıkken flan sonra tekrar aynı dişim tekrarladı 30. Haftada sanırım bu sefer özele gittim orda geçici dolguyu söktüler adrenalinsiz anestezi vurdular içini tekrar temizleyip tekrar kapattılar. Şuan 35. Haftayım. Doğurup toparlayınca diş için gidicem. Hatta bi dişim daha kanallık bazen o da sizliyor ama 1 ayım kaldı diyorum inşallah🙏🏼🙏🏼