21Sumossbeauty Ara ara sancı gelip gidiyor kızlar adet sancısı gibi biraz ağrıyor 5 dk iyi tekrar ağrıyor ne yapmam gerekiyor veya kötü bir şey varmıdır bilginiz var mı
Minik1Civciv 21Sumossbeauty olabilir canım ama dayanılmaz derece de ise hastaneye gitmekte fayda var. Bebek büyüyor rahim gelişiyor organlara baskı oluyor. Bende 27+6 yım bana da oluyor ara ara.
Aleynanaz 21Sumossbeauty bende 28 haftalığım sol kasigim da adet sancısı gibi oluyor kısa sürüyor doktora sordum dün dediki ağrı çift tarafliysa bizim için sıkıntı tek taraflı ise soeun yok