Aysel4497 asla acımayacak dememek lazım ben hep cok cnm yanacak diye girdim. Omuriliğe vurulan igneyi hissediyorsunuz bence damar yolu açmaktan daha az acı. Sonrssı ztn uyuşuk 😂 ee uyusukluk geçince de biraz agrı olacak ama sonuc muhteşem inan evlat Baska birşeymiş