benceyn Papatyamom44 aralık sonu ocak başı annesi olma ihtimalim yüksek. 7+1 iz. 🥰 Tam 1 aydırda kendisinden haberdarız biraz erken farkettirdi kendini. Aşırı sabırsızlanıyorum ve çok korkuyorum sizde böylemisiniz
Papatyamom44 benceyn benim RABBİM nasib ederse 3. Bebeğim illaki heyecan var ilki gibi asla bi farkı yok korkuda var yok desem yalan olur yinede diğer çocuklarıma göre daha rahatım sanırım 🌸